Konkurs z Marifą – dowiedz się więcej!

15 września 2018
Książka Niedopowiedzenia...

 

Kiedy szukałam nazwy dla mojego bloga, a następstwie dla marki, z którą będę się identyfikować chciałam żeby to było jedno słowo… Słowo znaczące! Przeszukiwałam języki świata i tłumaczyłam wybrane słowa, by sprawdzić, co zabrzmi dobrze, wybrałam marifę, która w jednym z arabskich dialektów oznacza wiedzę. A wiedza jest mi bliska zarówno emocjonalnie, jak i zawodowo, najbardziej ta związana z ludźmi, ich relacjami, emocjami, ale także ich kulturowymi uwarunkowaniami. Odmienne kultury, relacje i psychologia, z tym się identyfikuję!

Jak wielu z Was wie jestem w trakcie pisania pierwszej książki, ale ponieważ chcę, by moja marka była jak moje drugie ja, to mam już plan na dwie kolejne i zaczynam wprowadzać pierwsze produkty. Nie wiem, jak ułoży się to czasowo, na pewno na początku wszystkie będą w wersjach limitowanych, ale początki ponoć zawsze są trudne. Książka ma ukazać się jeszcze w tym roku, przed świętami, a docelowo przed Mikołajkami!

Pierwszym produktem są ręcznie robione bransoletki, z napisem MARIFA, by każdy mógł poczuć, że ma przy sobie niezbędną wiedzę, gdy poczuje jej brak, wiedzę o sobie, swoich emocjach, o swoich potrzebach, że macie tuż obok siebie Marifę, czyli mnie!

Kochani ponieważ zaraz umieszczę na swoim fan pagę informację, jak takowe bransoletki zamawiać to postanowiłam, że świetnie będzie się tą moją radością podzielić i na początek mam dla Was konkurs, w którym do wygrania będzie bransoletka ze zdjęcia!

Zasady konkursu są proste:

Nagrodzę najaktywniejszą osobę, która będzie komentować, lajkować, udostępniać w następujących miejscach:

  • fan page marify,
  • grupa – budowanie relacji,
  • instagram,
  • blog!

Rozstrzygnięcie konkursu w niedzielę, 23 września w godzinach wczesno popołudniowych 😉

Miłej zabawy, trzymam kciuki za Was i za siebie 🙂

Kiss…

M.

Joanna Chudoba

Twórca bloga marifa.com.pl. Odkąd tylko pamięta kochała pisać i obserwować. Ludzkie zachowania są dla niej nieskończoną kopalnią inspiracji i motywem przewodnim twórczości. Z wykształcenia polonista i kulturoznawca, z zawodu manager, redaktor i specjalista ds. marketingu. Tworzy kreacje w dziedzinach, które niekoniecznie są jej bliskie, ale pisze o psychologii zachowań, która od zawsze ją fascynowała. Nie ceni coachingowej motywacji, bo wie, że człowiek ma prawo do słabości, jednak uważa, że zawsze powinien się podnosić. Z potrzeby zmiany powstała właśnie książka „Niedopowiedzenia…”, w której trzy kropki mają symbolizować to, co jeszcze przed nami.